Strona 2 z 2

Re: WYŁĄCZENIE CZĘŚCI GRUNTÓW Z KONCESJI

PostWysłany: 18 Paź 2013, 11:35
przez realista
Amadeusu - chyba źle mnie zrozumiałeś, decyzja środowiskowa nigdy nie rodzi jakichkolwiek uprawnień dla przedsiębiorcy (jeśli już rodzi to tylko same problemy); odnosząc zatem problem transportu do decyzji środowiskowej, miałem na myśli ewentualne uwarunkowania z niej wynikające dla realizacji przedsięwzięcia np. jeśli istniejąca droga nie posiada nośności dla pojazdów 30 tonowych a transport ma się odbywać z wykorzystaniem takich pojazdów - to decyzja może nałożyć na inwestora obowiązek/uwarunkowanie przystosowania tejże drogi do transportu pojazdów o zakładanej masie .... (znam taki przypadek z własnego doświadczenia)
- w tym miejscu należy wyraźnie zaznaczyć, iż wymóg takowy może dotyczyć odcinka aż do włączenia planowanego ruchu do drogi publicznej posiadającej okreslony standard w zakresie nośności ..., co ciekawe: takie wymogi stawia organ nawet w przypadku kiedy to po danej drodze jeździły wcześniej pojazdy o zwiększonym tonażu - choćby z materiałem na budowę okolicznych domów (taka sytuacja ma miejsce w wielu przypadkach kiedy to inwestycja napotyka na protesty mieszkańców)

Re: WYŁĄCZENIE CZĘŚCI GRUNTÓW Z KONCESJI

PostWysłany: 18 Paź 2013, 12:30
przez Hubert
Ależ tak to zrozumiałem! ;-) Chciałem tylko potwierdzić, iż decyzja OOŚ nie pomoże :-/.