Powiatowe Archiwum Geologiczne

Imprezy, konferencje, zjazdy i nieformalne spotkania, zapytania, prośby o pomoc i wszystko, co nie mieści się w poprzednich kategoriach

Powiatowe Archiwum Geologiczne

Postprzez poszukiwacz » 22 Sie 2014, 22:10

Sprawy związane z prowadzeniem archiwum geologicznego reguluje ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ŚRODOWISKA z dnia 15 grudnia 2011 r. w sprawie gromadzenia i udostępniania informacji geologicznej. Jak wygląda w Waszych starostwach realizacja zapisu § 3. 1. w/w rozporządzenia, który mówi: "Organy administracji geologicznej przechowują dokumenty geologiczne oraz zbiory danych geologicznych w wydzielonych pomieszczeniach, zwanych dalej "archiwami geologicznymi". Kto prowadzi archiwum? Czy faktycznie jest prowadzone w wydzielonym pomieszczeniu/pomieszczeniach, czy może dokumenty te są gromadzone wraz z innymi dokumentami w archiwum zakładowym? Ponadto stosownie do zapisów § 3.3. "Dokumenty geologiczne podlegają ewidencji, klasyfikacji, kwalifikowaniu i brakowaniu zgodnie z przepisami o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach". W ustawie z dnia z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U.2011.123.698 ze zm.), nic nie ma na temat ewidencji itd. Czy możecie wskazać rozporządzenie, które reguluje te kwestie?
poszukiwacz
dyrektor **
 
Posty: 142
Rejestracja: 07 Cze 2012, 11:53

Wróć do Pozostałe dyskusje

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron